Picture of רויטל רייך

רויטל רייך

אדריכלות ועיצוב פנים

בחירה חכמה של גופי תאורה

איך נכון לבחור גופי תאורה לבית?

לגופי תאורה יש תפקיד חשוב ומשמעותי בעיצוב הבית ולכן, קיימת חשיבות גבוהה לבחור אותם בצורה מושכלת ונבונה, תוך הבנת מלוא הפרמטרים אשר אמורים להיות בעלי השפעה על הבחירה.

כל מי שמתחיל בחיפוש אחר גופי תאורה לבית, יגלה מגוון רחב של חידושים בעולם גופי התאורה, כאשר כיום, ניתן למצוא גופים מעוצבים, אשר חלקם, אינם נופלים במראה שלהם מזה של יצירת אמנות ייחודית.
כך יוצא, שהדרך לגופי תאורה מעוצבים, עוברת בשלב הראשון, בהבנת מלוא הדרישות והצרכים מהם ובשלב הבא, עם היכרות עם הסוגים והחידושים השונים בתחום.

אנשים העורכים בביתם שיפוץ הכולל החלפת תאורה יעזרו בוודאי במעצב/ת פנים, אשר יעזור למקם את התאורה בהתאם לחללי העיצוב. אך אם אתם מתכוונים להחליף את התאורה בעצמכם, קחו את הדגשים הללו, אשר מקווה שיסייעו לכם בבחירה מושכלת …

דגשים חשובים בהליך בחירת גופי תאורה לבית

בהליך בחירת גופי תאורה לבית, מומלץ לשים דגש על מספר פרמטרים מרכזיים:

  • תפקיד התאורה: האם מדובר בגוף תאורה מרכזי לחדר או לחלל, אשר אמור לפזר את האור, או שאתם זקוקים לתאורה ממוקדת על איזור מסוים, פינת אוכל למשל. כמובן, שגם המיקום המיועד לאותו גוף תאורה, בין אם נתלה על התקרה או על הקיר יכול להשפיע במידה רבה על קבלת ההחלטה.
  • סגנון עיצובי: על גופי התאורה להשתלב בהרמוניה עם הסגנון העיצובי של החדר או הבית, לכן, כדאי לשים דגש גם על הנושא הזה בהליך הבחירה. אבל זכרו, לא חייבים להיות מקובעים. גם בעיצוב יש את גישת הפיוזן המאפשרת לערבב כמה סגנונות ולייצר אווירה ייחודית.
  • תקציב: טווח המחירים של גופי תאורה הוא רחב במיוחד, כאשר יש גופי תאורה בכמה עשרות שקלים ויש גופי תאורה אשר יכולים להגיע למאות ולאלפי שקלים. גם הרשתות הזולות יודעות לייבא גופי תאורה מעוצבים ולעיתים הן עושות מבצעים שווים. נסו אותם.
  • טעם אישי: אין ספק שכאשר זה נוגע לנושא של גופי תאורה, גם לטעם האישי תהיה השפעה לא קטנה על הבחירה. אני נתקלת לא מעט באנשים שמתאמצים לאמץ טרנדים שזה לא דבר רע. אך זכרו, אתם חיים בבית ועל כן חשוב מאוד לתת ביטוי גם לטעם האישי.

חשיבותה של בחירה נכונה

מכיוון שלגופי תאורה יש תפקיד חשוב ומשמעותי בבית, חשוב לא להקל ראש בבחירה ובמידת הצורך, להתייעץ עם מעצב פנים או מעצב תאורה, במטרה לקבל רעיונות אשר יסייעו בבחירה – כמובן, שיש להתייחס לטיפים הניתנים, רק לאחר שהיועץ הבין את מלוא הדרישות והצרכים של הדיירים.
בחירה המבוססת הן על ייעוץ והן על העדפות אישיות יכולה ללא ספק להיות האופטימלית.

רויטל רייך אדריכלית ומעצבת פנים

מעצבת פנים ואדריכלית, מלווה ומתכננת פרויקטים של בתים פרטיים, דירות, משרדים ובתי עסק, מזה כ-20 שנה. מתמחה באדריכלות פונקציונלית מודרנית המותאמת לצרכיו, לסגנון חייו ולחלומותיו של הלקוח  – החל מבחירת הקונספט, רמת התכנון, עיצוב הפנים ובחומרי הגמר.

בואו נצ'וטט
1
אשמח לשוחח איתך
Scan the code
הי,
שמי רויטל ממשרד אדריכלות ועיצוב פנים, רויטל רייך.
נא לציין את נושא הפנייה ולהשאיר שם וטלפון על מנת שאוכל לחזור בהקדם, תודה :)