אדריכלות בכפר תבור
תמונה של רויטל רייך

רויטל רייך

אדריכלות ועיצוב פנים

שיפוץ בית פרטי או הריסה ובנייה מחדש

אנשים רבים מגיעים למצב שבו הבית שלהם מצריך שינוי ואז הם מתלבטים בין שיפוץ בית פרטי, לבין הריסה מוחלטת של הקיים ובנייה מחדש. יש סיבות מגוונות שמביאות בעלי דירה לשקול שיפוץ בית פרטי ובמאמר הבא נסקור אותן ונעמוד על היתרונות ועל החסרונות של שיפוץ בית פרטי אל מול הריסה ובנייה מחדש.

באילו נסיבות מבצעים שיפוץ בית פרטי?

שיפוץ בית פרטי יכול לבוא בעקבות כמה נסיבות. סיבה אחת נפוצה במיוחד, היא הרצון לחדש ולשנות. מי שמתגורר שנים רבות בנכס מסוים, מרגיש שחיקה בשלב מסוים, אל מול המראה המוכר לעייפה של הבית. 

במקרה כזה, שיפוץ בית פרטי ותכנונו מחדש יכול לסייע בריענון חוויית המחייה בבית. 

שיפוץ בית פרטי יכול לכלול החלפת ריצוף, צביעה מחדש של הקירות, שבירת קירות ליצירת חלל גדול יותר, החלפת כלים סניטריים, הדבקת טפטים ושאר פעולות המעניקות לבית מראה חדיש ואסתטי, העומד בטרנדים המובילים של אותה תקופה, בתחום עיצוב הבית.

סיבה נוספת לתהליך של שיפוץ בית פרטי, היא אם חלילה הבית נהרס או ניזוק, בשל אסון טבע, הצפה, שריפה וכדומה. במקרים כאלו, שיפוץ בית פרטי חיוני לא רק מהפן האסתטי, אלא כדי להפוך אותו חזרה לנכס, שמיש וראוי למגורים.

מתי עדיף לעשות הריסה ובנייה מחדש ולא שיפוץ בית פרטי?

יש מקרים שבהם שיפוץ בית פרטי פשוט אינו מספיק. למשל, במקרים שבהם הבית ניזוק באופן שהופך אותו למסוכן למגורים ויש להרוס ולבנות מחדש חלקים נכבדים ממנו. 

במקרים אחרים, מדובר בהוספה או צמצום של חדרים שלמים ולא רק שבירת קירות במטרה להגדיל את החלל. במצבים כאלו, עדיף לעיתים להיכנס לתהליך של הריסה ובנייה מחדש.

עלויות שיפוץ בית פרטי אל מול הריסה

קשה לדעת מראש, מה יהיה יותר משתלם – שיפוץ בית פרטי או הריסה ובנייה מחדש. עלויות כל פרויקט תלויות במורכבות שלו, במצב הנוכחי של הנכס ובמטרות אותן שואפים להשיג. 

לכן, אם אתם מתלבטים בין שיפוץ בית פרטי לבין בניה והריסה, צרו קשר עם אדריכלים מנוסים וקבלנים אמינים. אלו יוכלו לתת לכם הצעות מחיר מדויקות, בהתאמה אישית.

 

רויטל רייך – אדריכלות ועיצוב פנים

בין אם החלטתם לשפץ או לבנות מחדש אתם חייבים לדעת לבחור את האדריכל/ית שלכם בקפידה, ולדעת שאתם משדרים בדיוק על אותו גל.  

אז נעים מאוד שמי רויטל רייך ויחד אתכם נייצר אדריכלות פונקציונלית מודרנית המותאמת לצרכיכם, סגנון חייכם וכמובן התקצב שלכם – תכנון אדריכלי ועיצוב פנים ייחודי ומדויק לכל אחת מפינות הבית.

נבחר יחד את הקונספט, את רמת התכנון, עיצוב הפנים וחומרי הגמר. 

הניסיון העשיר בתכנון ועיצוב בתים שאני מביאה עימי, ההקשבה והקשר עם הלקוח מאפשרים לי ליצור בית מעוצב ומתוכנן בקפידה המשרה שלווה ונוחות אופטימליים.

בואו נצ'וטט
1
אשמח לשוחח איתך
Scan the code
הי,
שמי רויטל ממשרד אדריכלות ועיצוב פנים, רויטל רייך.
נא לציין את נושא הפנייה ולהשאיר שם וטלפון על מנת שאוכל לחזור בהקדם, תודה :)